Pages

Saturday, May 7, 2011

pokai itu indah?


WARNING!
entry ini ada unsur2 jijik..
jika tidak mampu membacanya,
sila tekan butang cancel sekarang juga..

___________________________________________________________________


hi.. everyone...
i'm back!!!!
tapi

saya kembali dengan berhajat...

my dearest old & new friends,

i
i
i
i

(tergagap2)


nak pinjam duit korang2 boleh???

la.. baiknya hati korang...
(optimis kan aku?) 


gimik je tu...



(ready tadah muka untuk dilempang)

"= _ =


utk informasi anda2 sume,

motif entry kali ini adalah rentetan peristiwa:

 aku dan rakan2 yang sedang kebuluran kesempitan wang berikutan elaun yang tak masok2 lagi..

jadi, 

kami telah bersepakat untuk mengadakan tabung bergerak ala-ala tabung mangsa tsunami ke setiap negeri.. 



korang setuju?





BAGUS!
(aku masih dengan sikap optimis kpd korang)


derma seikhlas hati,

minima rm10/per person

kira ok kot kan?

 rakyat malaysia kan kaya2..?
huuuu~

^___^


sekali lagi gimik..



kami bukan desperate housewife sgt lah..



kami sanggup makan ulat dalam batu dari mintak derma tahu!



ye ke?

sape nak angkat tangan?

nanti aku carikan ulat gonggok 1kg/per person

harga boleh dirunding..



Euwwwwwww!

T_T





note:
walaupun byk perkataan gimik dlm entry ni
tapi ianya tak de kena mengena langsung dgn helmi gimik..
harap maklum.