Pages

Friday, July 15, 2011

bitterheart =="

salam everyone...

dup..dap..dup dap..

(ini simbolik bunyi jantung saya ok)


sebentar tadi baru dapat tahu, 

bahawasanya date saya weekend ini adalah menjadi...

insyaAllah.. 

yeeeeepy!!!!!!

ok itu belom sampai bab thriller lagi...
 

actually,

plan ini memang dah dirancang sejak last week berikutan dua kali saya frust menonggeng 
 apabila  date di-cancel-kan last minute..

jadi, 

kami plan untuk keluar meronggeng  pada hari ahad ini


but
but
but
 

tetiba plan telah berubah.............


boyfie calling me

Friday/ around 5.00pm
 

setelah beberapa minit berbual2 mengenai ekonomi dunia


                                boyfie; esok wat pe je?..


                                saya; tak de ape kot..... (dengan bangganya)

                                boyfie: jom kua esok??

                                saya; wa.. date 4 double days..??? i loooke..

tiba2............

                            saya; alamak!!!! macam mana boleh lupa ni????

                                       ain dah janji dgn kawan la nak kua esok p kl...

                           boyfie: ek? bukan next week ke?

                          saya; tukar plan la.. esok nak p.....

                          boyfie; kompem ke ni?

                          saya; ye kot,,dah beli tiket pon.. sorry,, ahad la kita kua ok..

                         boyfie: insyaAllah.. no problem.. 
 
                         saya; marah ke?
 
                         boyfie; eh, tak lah.. takpe2 kite jumpe ahad nnti ok..

 
special note:

hey.. encik boyfie yang suka stalk Fb dan blog saya,

bila saya cancel-kan dating kita tak bermaksud saya tak sayangkan awk...

tapi tak salahkan jika awk tunggu saya plak kali ni.. dah dua minggu awk postpone date kita 
kan..

namun,saya tetap tawadduq... hahahaha

ok.. fine
sudah seri 1-1 sama

sekarang baru saya puas hati...

hahahahahahahaha

(gelak kejam)
 

jika rasa nak lempang saya laju-laju..

silakan..

:p