Pages

Sunday, July 24, 2011

i'm 21 years young :)


salam everyone..


sedar tak hari ini hari apa?


la.... memang lah ahad..


tahu tak ape detik bersejarah pada hari ini?


hari ini adalah hari kelahiran kanak-kanak genius bernama saya


celebration?


tak melampau mana pon..


sabtu keluar dgn encik boyfie


Lunch di restoran selera kampung

dan

dessert di Secret Recipes
 

ahad pula bershopping dengan cik bestie di Jusco
 

next ;


azam bufday saya tahun ini ialah:


1) lebih matang daripada biasa

2) lebih bijak daripada biasa

3) lebih sopan daripada biasa

4)lebih inesen daripada biasa

dan

kalakau terlebih sudah !


ini ialah azam dari 10 tahun lepas yang tak penah-penah tercapai.

T__T



dah malas nak taip panjang-panjang

tengok je lah gamba2 ni yep..

:)


encik boyfie yang mendakwa dirinya sudah kelabu* dan melarang sekerasnya utk fotonya disiarkan disini but tak dihiraukan. p/s: i urself,. don't bother if u're changes to green or pink 

cik bestie juga celebrate bufday saya dgn kek yang sodap.. thanx syg


setelah si merah pergi meninggalkan saya.. 

encik boyfie menggantikan hadiah anniversary kami dgn ini :



cawan sebelah kiri encik boyfie yang bayarkan, sebelah kanan pon tetap encik boyfie yang bayarkan.

  
tangan macam budak CP :P

encik boyfie yang redh setelaha terpaksa pakai cawan love2 colour pink yang dipilih oleh GFnya yang kejam


note:
thanx banyak-banyak kat semua yang wish bufday saya
♥ yall :)