Pages

Monday, September 26, 2011

lagu kita :)


salam everyone


&


hello people




tadi sedang mengadap lappy dlm usaha menyiapkan kerja2 tertangguh dan sempat


 jugak curi tulang dengar lagu dengan headfon..


keje tak bape nak fokus tapi bab lagu yang tuka dari satu track ke track yang 


seterusnya..


mmg Alert giler!




kalo ase lagu bosan, cepat2 tekan next..*tak bagi peluang langsung..




dah sampai kat track 150juta by fynn jamal ni..


teros sengih-sengih pas dengar lagu ni..


first2 tu tak pasan mana pon..


tapi pas dengar lirik yang ni:




Buat apa di ceritaBahagia kita rasa
Biar tak dipercaya
Peduli orang kata

Baju ronyok tak apa
Asal pakai selesa
Berkilau tak bermakna
Kalau hati tak ada

 tros amek keputusan nak repeat balik lagu..


kali ni dengar dengan lebih teliti..*kompom la keje tak jalan time ni.




reaksi seterosnya:


OMMMMJAYYYYYY!!


lagu ni sangat lah sesuai dengan kisah aku n boyfie*geli mat mat


lah.. betollllllll... tak tipu punnnnn...!!!!


mmg fynn jamal wat lagu ni khas untuk kami ke?



nak usha lebih lanjut tentang lirik lagu ni bace sendiri kat bawah:




150 juta- Fynn jamal



Untuk kali ke seratus lima puluh juta

Mereka tanyakan engkau soalan yang sama


“Eh kenapa kau masih lagi mahukan dia?”
“Apa kau buta apa kau pura-pura suka?”





Di seratus lima puluh juta kali itu

Di depan semua engkau tarik tangan aku


Yang sedang buat muka kosong tak ambil tahu


Sambil ketawa engkau bilang satu per satu




“Dia mungkin bengis seperti singa”
“Tapi dia nangis tonton cerita Korea”
“Dia mungkin keras bila bersuara”
“Tapi dia jelas jujur apa adanya”
“Aku lagi kenal dia”





Eh dah lebih seratus lima puluh juta kali

Aku pesan padamu apa yang bakal jadi


Engkau dan aku ada mungkin tidak serasi


Engkau sangat manis aku ini pula dawai besi



Di setiap seratus lima puluh jutanya

Aku pun dalam hati semacam tak percaya


Apa kau lihat pada aku jujurkan saja



Terus kau cubit dagu aku sambil berkata




“Sayang mungkin baran tak kira masa”
“Tapi sayang tahan kalau yang salah saya”
“Sayang mungkin saja keras kepala”
“Tapi sayang manja bila kita berdua”
“Saya kenal sayang saya”



Buat apa di cerita
Bahagia kita rasa
Biar tak dipercaya
Peduli orang kata

Baju ronyok tak apa
Asal pakai selesa
Berkilau tak bermakna
Kalau hati tak ada



Aku lebih bengis dari sang naga
Tapi bisa nangis semata demi cinta
Suaraku keras tak berbahasa
Kerna aku rimas gedik mengada-ngada
Aku mudah baran tidak semenaMana boleh tahan angin cemburu buta
Dan aku sengaja tunjuk keras kepala
Aku punya manja kau saja boleh rasa

Rahsia kita berdua.


:)



note: lagu ni utk awk, en. boyfie kesayangan
:)