Pages

Monday, January 9, 2012

2012 : versi date #1 & #2


minggu ini adalah minggu paling bahagia.

:)

disebabkan mood berbunga-bunga

so mestilah hati pon berbunga-bunga nak update entry hari ini. he


entry hari ni nak cite pasal date sabtu lepas lah.

disebabkan en.boyfie bercuti seminggu, 

jadi dia tak mahu melepaskan peluang untuk meluangkan masa bersama puteri impiannya(aku)

(sila jangan muntah darah baca statement di atas)

jadi kami telah mengambil kesempatan untuk berpoya-poya selama 2 hari berturut2.


date #1

lunch kat 'm' besar.

en.boyfie: Prosperity beef medium set

aku: Prosperity chicken medium set

add-on : mc nugget ala carte




then,

Taman Seribu Bunga, Ayer Keroh, Melaka.

actually tempat ni tak best mana pon, 

aku nasihatkan, kalo rase tak minat bunga sangat, baik jangan pi :)




date #2


lunch kat secret recipes

en.boyfie: Grilled mushroom chicken with rice & sweet corn + coffe latte

aku : Spaghetti bolognese + fresh watermelon


aku punye

en.boyfie punye

then

tgk wayang cite "sesuatu yang tertinggal"

sebenarnya ni cite seram,

tapi tak seram langsung, sumpah asyik gelak je tengok cite ni.

en, boyfie siap boleh ngantuk-ngantuk lagi..*peh

ok tu je.

babai

:)