Pages

Saturday, June 30, 2012

counting days :)


sometimes rasa macam cepat jek masa berlalu..


panjang umor murah rezki ahad depan (8 Julai 2012), hubungan aku &en.boyfie dah cecah 3 tahun.

Alhamdulillah..

___________________________________________________

aku: awk, ahad depan ada apa?

BF: hmm.. ahad depan bapa hb?

aku: 8 julai 2012

BF: oh, anniversary kite la.

aku: nasib baik igt, kalau tak ain pancung kepala.

BF: 2 tahun dah ek?

aku: 3 tahun la..

BF: bukan 2 tahun ke.?

aku: 3!!!!!!!!!!!

BF: bia betol ni????

aku: ye la, dari 2009 kan.

BF: a'ah laa, tapi y cam cepat jek ek?.
______________________________________________

kesimpulan dari perbualan tadi aku rasa en.boyfie rasa masa berlalu begitu cepat mungkin sebab

aku adalah GF yang Awesome !

maybe?

HAHAHA!


*__________*



P/S:
doakan Allah permudahkan hubungan kami.
& jadi yang hallal ASAP .
Amen  :)