Pages

Saturday, January 22, 2011

mereka berbakat *thumbs up :)


today is holiday..!
tapi disebabkan aku ni jenis yang tersangat rajin..
aku still gak turun pergi basuh kelas secara beramai2..
walaupun aku sebenarnye lebih banyak tgk dari buat..
heeeee..
pas ni kompom semangat nak belaja akan lebih tinggi daripada biasa..
sebab
kelas dah wangi dan suci, murni dari sebarang bentuk najis!

ok2..
hentikan karutan..
sebenarnya bukan itu yang aku nak ceritakan ye kawan2..
my real topic is:
"Najwa Latif"

sape dia ni?
korang memang out of date kalau tak kenal..
hahahaha
sebenarnya aku pon baru kenal2 ngan dia less than 3 hours tadi..
propa tersebut diusulkan kepada aku oleh 3 budak chantek
am, aydayan

then,
balik2 dari mencuci kelas aku pon selongkar
siapa cik najwa latif ni kat YouTube

1st impression aku,
 best gak suara minah ni!

2nd,
wa!memang best lah!

3rd,
walaweh!
-
-
-
tak percaya?
meh try dengar same2..
sumber : Youtube 
-
-


hamek lagi 1:

-
-

sekian
:)
note:
selamat menjamu telinga.
all da best najwa latif!
;)