Pages

Wednesday, February 16, 2011

oh bilik termenung!


anda  pernah/sedang mempunyai masalah untuk berak ke tandas??

ni cuma persolan bese je..
aku bukan nak pomot ape2 produk or supplement yang nak kasi korang lawas pon..

just aku masih tercari2 produk yang kompom terbaek..
yang boleh menjadikan aku pengguna tandas tegar 
 i meant dapat menggunakan tandas setiap hari bukan setiap jam ye u olls..
kang tak pasal mati syahid lak kan..

aku perlu/harus berak ke tandas setiap hari kerana:

apabila korang mempunyai masalah seperti aku,
kompom korang akan rase mcm tak normal..
lebih-lebih lagi bila korang tanya kat kawan2 yang lain,
sume cakap berak ke tandas setiap hari itu normal..

OMG!
 aku tak normal kah?
disebabkan tak ke tandas berak setiap hari juga..
perut pon turut ter'affect same..
buncit semacam je..
teddy bear buncit comel..
aku buncit?????

dem!
+__________+ 


i tak benci tandas, tandas yang hate* me (sadis)

note:
any suggestion tak kawan2..
produk yang boleh fix masalah ni??
(desperate)