Pages

Tuesday, April 26, 2011

hey world, i'm coming home..



disebabkan hari senin ni ialah cuti melabor labour day,
so, aku akan pulang ke rumah..


actually,
tak plan pon nak balik berikutan mahu berdating dan kesempitan wang.
tapi
bila difikir2kan semula..

tiada yang lebih berharga daripada keluarga kan?


to Mr.Wawan:

tak bermaksud bila saya cancel kan dating kita n pertemuan saya dgn family awk
bermaksud awk n family awk tak berharga bagi saya...

tapi nak jumpe awk/family next2 time pon boleh kan?
but
nak luangkan quality time dgn keluarga tu tak selalu..
rumah saya pon bukan dekat sgt n boleh balik tiap minggu..
jadi, bila dpt peluang mcm ni, saya tak nak lepaskan..
and
Alhamdulillah.. saya dapat kesayangan yang sangat2 memahami..
bila saya suarakan kehendak saya tu..
awk tanpa menolak dan terus bersetuju..
thanx syg kerana sangat memahami..


BTW,
saya juga harap awk dpt gunakan masa cuti awk nanti utk family awk juge..
insyaAllah.. ade rezeki kita dating next time k..
sumpah, i'm gonna miss u..
don't worry b happy..

;)




note: 
hopefully tiket ipoh-melaka masih ade..
kalo tak akan ade banjir besar d MC!