Pages

Thursday, April 21, 2011

lelaki 'besi' itu romantik


wah.. sangat menakjubkan..
walaupun esok nak exam.. aku mesti boleh update blog..
malas belajar bajet macam pandai sgt lah kan?

"= - =

disebabkan hati sdg berduka lara disebabkan tak dpt tgk bieber wat concert..
so, aku nak update blog ngan cite besttttt..
*sekali lagi bajet..
aku tahu kenyataan aku agak keji..
konsert nowseeheart kat dewan pon aku tak pi..
ade hati mahu p konsert bieber the barber kan?


let proceed to the story ye kwn2.. hee
disebabkan  sgt malas utk study berikutan mood bercintan cintun 
stelah menonton full house secara walkaton maraton..
jadi 
tros mencapai nset dan menelefon mata ayaq..
tapi hampa mata ayaq tak angkat fon..


takpe2.. bukak buku..
try continue bace mane ayat yang last tadi..
tapi haram mood tak maw mari..

amek fon call ag..
still lagi tak angkat fon..
hampas kelapa sawit btol la!
mane plak peginya ni??
tak kira mlm ni u tido luau!

 suddenly, after 1 hour 15 min,
nset pon berbunyi..
ok2.. fine..
'singa lapar' ready nak menerkam mangsanya..





Assalamualaikum sygku..
peh! singa lapar teros cair mcm eskrim..
dasar singa sarkas!



kmbali kpd mood asal..
bajet2 kononnya merajuk la kan..
(sila muntah)
T_T

selalunya bila merajuk, tak ade pon yang pujok..
tapi aku yang dahagakan kasih sayang ni, masih tak jemu2 mencuba nasib.. 


Aneh!
  mlm ni mmg lain daripada yg lain..
bkn mlm pertama ye kwn2..
ish3



OMG
OMG
OMG!!!


 dia pujok aku??!


la....ape yg special sgt????


special lah..!!
 korang ape taw!


ni bkn pujok biase2 taw..
siap nyanyi..
main gitar bagai...
auwwww!suke3! 


walaupun suara awk tak comel mcm bieber,
tapi
ade gak la sorang awek tu yang tangkap lentok gak kan..

anyway,
thanx syg..
awk sgt saya sangat terharu..
ilysm
lepas ni boleh la merajuk lagi kan?
(sila tampar laju2)
 -
 -
 -


iklan ini tidak berbayar :

song: Baby can i hold you (ronan keating)
singer n guitarist:  wawan bieber





actually ni lagu asalnye:






The End

:)