Pages

Tuesday, May 17, 2011

Grrrrrrr!


hello everybody..
dah makan belom.?
sihat tak?
ok.. cukup kot sesi beramah mesra utk hari ni kan..


disebabkan hari ini ialah hari wesak jadi kami manusia yang berada di Melaka turut bercuti..
maka bagi mengisi masa cuti tersebut..
aku telah mengambil kesempatan utk berpoya2...

actually, tak plan pon..
mula2 just nak temankan bespren p klinik..
tapi
klinik plak tutup..

jadi,

plan tiba-tiba berubah..
now, our plan is JUSCO..

mmg betul-betul melencong nawaitu kami pada ketika itu..
yang kononnye ke JUSCO utk hadap wayang free..
dan


disini bermulanya pelbagai UNEXPECTED event..


1st, 
bila kami sampai dengan perasaan girang gumbira mahu tonton wayang free..
kami hampa apabila melihat orang beratur SANGAT-SANGAT panjang..
ok.. fine, i teros give up lah kan!

mmg tak sanggup nak bersesak-sesak..
dalam hati, insaf jap..
tu lah sape suruh berpoya-poya time nak exam..
tak berkat tahu!


2nd,

sedang berjalan2 sambil mengubat jiwa yang lara, 
tetiba gatal kaki pi masok Brands Outlet
niat hati cuma mahu survey aja dong!
tapi.........



OMG! 




saya tanpa sengaja telah terbeli t-shirt.....



t-shirt buy 1 free 1 berharga rm39.90..
agak2 berbaloi tak kalo beli time2 pokai sengkek barai  tak de duit mcm ni?
ok kot?
(optimis)

*tadah muka utk dilempang secara berjemaah

T_T


3rd

 dah test baju yang berkenan

then rase luas2. besar2..

biaselah org slim mcm aku mmg perlu pakai yang kecil-kecil..

so, i cadang nak mintak saiz 's'..

try usha mane promoter..

usha punye usha..

nampak sorang tengah sibuk selongkar2 baju..

dalam hati, 

ade gak manusia yang keje dengan penoh dedikasi, komitmen dan integrasi

walaupun ramai yang cuti hari ni..

anak sape la ni.. bagos betol..


 then.. aku pon mendekati wanita yang rajin itu..



                             Aku: miss2.. tumpang tanye, yang ni ade tak saiz "S"?


                       Pompuan: hey, saya bukan keje sini lah..! (*bengis dan kereknya)


                       Aku: oppssss! ??????



then, dye tros blah kua..

may b tak sanggup terima tamparan hebat macam tu...

seriously,

aku mmg tak sengaja..

baju dia sangat mcm pekerja tempat tu..

tapi kalau marah kat aku sekali pon..

jangan lah kerek sangat mak cik oi! 


haish!


"(=,=)





baju murah itu :)



note: 
thanx fatehah sygs
coz sanggup menemani saya dengan rasa tawaduq dan istiqomah
get well soon dear
:)


iklan tak berbayar :

 
so sad! teddy kesayangan i telah koyak! *sobs T_T


-sekian-