Pages

Monday, May 16, 2011

i want this and also that!


 
kekadang bila gila meroyan datang time2 exam cam ni..
 
mula lah muncul entry yang pelik2 kat page ni kan..
 
harap anda dpt bersabar melayan kerenah pompuan mengandung ini.

(T______T)


stress 1: Perot semakin buncit dan buncit..
 
 
aku mmg mcm tak de keje lain kan..
 
nak risau time2 terdesak exam cam ni.?
 
macam lah dah abis study utk sume paper smpai ade mase nak fikir pasal perut kan..

tapi
 
tapi
 
tapi
 
 
why perut aku semakin membesar ek?
 
 
keberangkalian 1 :
 

nak kate mkn byk sgt.. tak de pulak..
 
kira ok kot 2-3 pinggan sekali..?
 
hehe


keberangkalian 2:
 
ade baby???????
 
mmg nak kena sepak terajang la kan..
 
KOMPOM.. NO!!!!!
 
 
keberangkalian 3:
 
 jarang ke tandas..

aku rasa keberangkalian 3 adalah yang paling logik setakat ni..
 
i hope so.. 
 
 
"(?_________?)
 

 
Stress 2:  aim tinggi tapi duit tak de..
 
 
sekarang ni kalau belah isi hati aku..
 
kompom korang akan nampak byk hajat2 aku yang tak terlaksana..
 
tragic kan?
 
nak wat macam mane..
 
aku bukan paris hilton yang ade atok kaye..
 
boleh mintak duit bila2 masa..
 
atok aku dah tak de..!!!!
 

sekali lagi tragic
 
 sobs
 

actually, aku dah lame mengidam leather jacket by ROMP.. true leather ok!
 
 
BTW,
 
banyak lagi material  lain yang aku sedang make as a list.
 
but
 
tak yah nak mention kat sini kot..
 
kang korang tak tido mlm plak byk list aku yang panjang berjela... 
 
haihh!

" ($_________$)
 
 
 
dah google gambar jacket ROMP tapi tak jumpe..
 ok to describe it..
 lebih kurang mcm ni la rupenye..
:)



 
 
 
 

ok, tata..

mahu continue study..

hee