Pages

Sunday, May 8, 2011

mothers day surprised


b4 start ntry ni,
aku nak amek kesempatan utk ucapkan
"HAPPY MOTHERS DAY"
utk wanita2 jelita yang bergelar ibu...
anda berharga daripada segala macam harta mahupun permata..
ececeh....
now future mama nak start cite..
(gatai)

aku bukan sengaja nak gelar diri ni mama kalo tak bersebab ok..
but


jgn salah phm ye kwn2..


perot aku ni tak de manusia kecil lagi pon
cuma ade maggi kari yg aku mkn ptg tadi je coz lom sempat proses lagi kot..
aku masih dara lagi lah nyahhhhh..
masih BERGETAH skrap!!!!!!
^_______^

tapi


aku layak digelar mama
 sebab bukan wanita bergelar ibu je dpt hadiah hari ni..
aku pon dapat gak taw...


ok, panjang sgt kan mukadimahnya?
sila jangan bosan.
T_____T

ptg tadi my mum called me,
of coz la bkn nak ucap happy mothers day kat aku kan..?
just gossip2 manja mak&anak je..


                      mak : "Nurul, tadi wan (wawan) ade call mak ucap selamat hari ibu.."
 
                      aku: ha?????!!!
 
                      mak: iye la...
 
                      aku: lagi dia ckp pe mak? (senyum sampai tinge)
 
                      mak: sembang2 bese la.. tnya kabar.. etc
 
                      aku: lagi2???
 
                      mak: haih.. mane la mak igt.. (bosan)
 
                      aku:hehehehehe (gelak gatai.. :)



refleksi dari kejadian di atas:
aloloh... so sweeeeeeeeeetttttttt nye wawan i?!
sape yang ajar ni???

ok
ok
ok

tak boleh kawal diri nak admit that :

I'M 100% totally in loved with u!

realitinya, percent yang diberi tidak dipengaruhi langsung oleh kejadian ini..
walau hujan or panas,
u always  #1!

:)





-sekian-