Pages

Saturday, October 8, 2011

satur-day :)


salam everyone

&

hello people


haih.. gigih sungguh saya mengupdate belog..

tak sampai sehari entry semalam, dah update yang satu lagi

bajet macam ramai sgt la yang nak bace kan..

but tak kisah la ade yang nak bace ke tak,

yang penting, saya puas hati..

kalau ade yang sudi bace tu, arigato much-much ya

sharing kan is caring ye dak?

ok aktiviti saturday saya minggu ini ialah jalan-jalan bersama bestie kesayangan..

lokasi dan tempat adalah tak lain dan tak bukan ialah dataran pahlawan, Melaka..


Aigooo!

tak de tempat lain ke?

setiap minggu asyik tempat yang same jek...?



jawapannya, mmg dah tak de tempat lain..

ini lah satu-satunya tempat yang amat mudah dan dekat dengan kawasan hostel kami

memandangkan kami juga tiada transport sendiri.

soooo, sila kasihani kami

T__T

next,


proceed kepada xtvt2 barokah yang telah saya lakukan pada hari ini ialah


  • Bangon seawal pagi dan gotong-royong bersihkan kwsn hostel dengan istiqomah.
  • Berdesup  keluar dengan bestie kesayangan untuk mengisi masa terluang secara bermanfaat
bestie kesayangan 


tadi waktu jalan-jalan kat MP tiba-tiba nampak ada pameran sempena "Nutrition Month Malaysia"


kat situ ade lah pemeriksaan kesihatan,etc.


memandangkan tak ramai sgt org,


so, cepat-cepat saya "Q", nak join sekaki jugak.


mase tu mmg terkejut beruk bila dah timbang berat ngan ukur tinggi,


orang tu ckp, saya underweight!


sedangkan baru jek pas melantak ayam KFC 2 ketul.


uissh, bio betol ni?




kalo tak caya jugak boleh tengok borang ni:


kagum kan?




then b4 balik,


just jalan-jalan & snap gambar-gambar ni pulak:





ok last but not least,


tadi saya  baru habis tengok drama bersiri korea 20episode "My Fair Lady"



 syioookk ouh...

ok, fine!


saya tahu, saya agak out-dated


tapi jika ada jugak mereka-mereka yang masih belom tgk cite ni..


bek korang tgk cepat-cepat ye.


ok, jumpe lagi lain kali..


babai


:)