Pages

Wednesday, October 12, 2011

wordless wednesday : tragedi buah prune


salam everyone

&

hello people


seperti yang semua maklum (maklum ke?), aku mmg agak bermasalah untuk ke to-let.

mcm2 benda dah ubat yang aku telan, tapi resultnye tetap gitu gak...

last-last ada kawan suh try minom minuman berasaskan prune..

Kononnye prune ni bagus untuk mereka-mereka yang bermasalah untuk ke tandas.

jadi, pilihan aku ialah innershime pati prune plus

dalam tu ade 12 botol yang sangat-sangat kecil molek

kalau purata mulut korang lebih kurang sama besa dengan aku

jadi, korang boleh minom dengan satu nafas sahaja.









setakat ni aku dah minom sepuluh botol.

resultnye tak de lah membanggakan sangat..

mula-mula minom, mmg eksited ya amat

bangon-bangon pagi teros bersemangat..

mula-mula bangon, perkara pertama yg aku buat ialah menghadap cermin ajaib, kot-kot muka boleh tukar 

jadi maya karin kan..

"wahai cermin ajaib, kau tunjukkanlah siapa pompuan yang paling cantik?

mcm biasa cermin tetap tunjukkan muka aku..

walaupon masa tu agak selebet, dengan rambut kusut masai, air liur basi dah kering kat tepi mulut..

"haish... kenapa aku?" 

hahahahhaha (gelak silanat)


pas tu, bergegas ke toilet, untuk melabur kepingan2 emas.

nasib baik, pelaburan pada hari tersebut menguntungkan...

banyak ouh kepingan emas masuk bank.. ewwww..

tapi setakat hari tu jelah..

esok-esok, masalah aku tu dtg semula...

haish..

sekarang ni aku minom plak juice prune sunsweet bwk dlm botol waktu p kuliah..

kawan-kawan aku semua bajet tu air kopi o ke nescafe o..

mmg rakyat malaysia betol, air gelap-gelap sikit mesti kopi..

yelah, takkan air longkang plak kan aku nak minom..



pas ni ape lagi lah aku nak telan ni?

dem

T____T