Pages

Sunday, October 16, 2011

semalam, aku, mereka & .....


salam everyone

&

hello people!


hari ni nak cite pasal kontroversi, so tajuk pon HARUS lah kontroversi jugek..

actually, semalam aku & kawan2 dah pergi tgk cite klip 3GP

best tak cite ni?

hmmmm.. tak taw la nak ckp cam ne...

senang cite, bek tak yah bazir duit tgk kat wayang la, download sudeh..

cite ni lembab sikit, kalo org tak saba mcm aku ni kompom akan lebel cite ni sbg tak best..

aku igtkan cite ni gempak mcm avatar ke twilight kennnnn. *disitu agak hiperbola.

ku sangkakan panas hingga ke petang, rupanya hujan ditengah hari..

mcm tu saja rm10 aku terbang untuk cite yang bohsan ya amat!*silanat

nasib bek rm10 je, kalo tgk kat KLCC rabak sampai rm14, maw aku bakar panggung.

tapi kan tadi aku pelik bile bace 1 belog ni, tekan sini,

gayenya marah bebeno dgn pengarah cite ni...

ntah la, aku pon tak paham, pe sal dye emo sgt? 

BTW, aku pon tak de  la suke pon cite ni, tapi tak yah la nak emo sgt kennn.. 


take it simple sudeh,

may b pengarah tu buat cite ni nak dijadikan pengajaran kot..

mane yang baik jadikan tauladan,

yang buruk, choi, puii, mintak simpang jadikn sempadan..

setuju tak?

next,

pas dah kecewa tgk cite tak best,

teros ubati frust dengan melantak banyak-banyak..

lokasi melantak : johnny's restaurant

teman-teman melantak : tehah, wani & ara


nak keterangan lanjut pasal restoran ni boleh klik sini.




nasi goreng thai nenas + thai tea+ choc ice cream : rm8.90 (tax excluded)



ok itu je..

babai

:)